Zwrot produktów
Jako konsument przysługuje Ci prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dotyczy wyłącznie osób fizycznych nie związanych działalnością gospodarczą.
Przedmiot zwrotu powinien charakteryzować się niezmienionym stanem. Towar powinien zawierać wszystkie elementy będące częścią produktu. Nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być w oryginalnym opakowaniu. Zastrzegamy sobie możliwość nieprzyjęcia towaru w przypadku nie zastosowania się do powyższych warunków. Gdy towar nie zostanie przyjęty, klient zostanie o tym poinformowany.
- produkty spersonalizowane takie jak: obrazki z grawerem, banery robione na indywidualne zamówienie (wymiary i wykończenia) oraz inne wyroby wykonywane na zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi
- kwota zwrotu jest równa wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki
- w przypadku skorzystania z kuponu rabatowego Sprzedający zwraca Klientowi właściwą kwotę jaką kupujący zapłacił za towar
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- napisz do nas na adres e-mail: biuro@boskie-zakupy.pl w tytule wiadomości proszę wpisać: ZWROT oraz numer zamówienia lub imię i nazwisko
- wyślij towar na adres:
Boskie Adriana Smysło
Ul. Warszawska 147
25-547 Kielce
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj
- wypełniony formularz zwrotu dołącz do zapakowanego produktu.
Zwrot pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu wraz z dokumentem zwrotu na rachunek bankowy Klienta podany na karcie zwrotu. Nie odpowiadamy za błędne dane oraz niekompletność dokumentów.
Sklep nie przyjmuje żadnych zwrotów odesłanych za pobraniem.
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z przedmiotem zamówienia albo posiada wady fabryczne masz prawo do reklamacji.
Dostarczenie (zwrot) uszkodzonej lub niezgodnej z opisem przesyłki powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 14 dni od daty sprzedaży (odbioru). Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane
Gdy chcesz dokonać reklamacji:
- skontaktuj się z nami drogą mailową: biuro@boskie-zakupy.pl w tytule wiadomości wpisz: REKLAMACJA oraz numer zamówienia
- wyślij towar na adres firmy:
Boskie Adriana Smysło
Ul. Warszawska 147
25-547 Kielce
- wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji, który możesz pobrać
- wypełniony formularz reklamacji dołącz do zapakowanego produktu
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.